Dekorsazanebartar
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Dekorsazanebartar و آدرس dekorsazanebartar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آیا میدانید پانل های گچی خشک چیست؟؟

مفهوم ساختار پانل گچی خشک عبارت است از صفحات روکشدار گچی که از نظر بافت جزو پانل های ترکیبی است .این ساختار شامل گچ(دارای خواص شیمیایی مخصوص با مقاومت مناسب در برابر آتش سوزی )که بین دو لایه از ورق های مقوایی مخصوص قرار میگیرد میباشد.

ورق رویی برای اجرای انواع مختلف پوشش نهایی شامل:بتونه کاری،رنگ آمیزی،کاغذ دیواری و یک ورق قوی به عنوان لایه زیرین میشود. این نوع ساختار خشک  با مقاومت مناسب ذر مقابل آتش سوزی و قابل نصب بر روی زیرسازی پروفیل های فلزی

گالوانیزه و دیوارهای معمولی میباشد.

با استفاده از این سیستم علاوه بر کاهش بار مرده ساختمان اثرات تخریبی حاصل از نیروی زلزله بر ساختمان کاهش یافته و از خسارت های جانی زیاد در زمان وقوع زلزله جلوگیری میشود.

از مهم ترین مزایا و شاخص های پانل های گچی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:مقاومت در برابر آتش سوزی،دوام،کنترل صدا،وزن سبک میتوان اشاره کرد.

[ سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:پانل گچی,کناف,توضیح ,مزایا, ] [ 9:24 ] [ Mohsen ]

عوامل اصلی تخریب مصالح ساختمانی

بیشتر مصالح ساختمانی ساختار سیمانی دارند.از جمله میتوان به بتن مسلح ،ملات ،آستر سیمانی،بلوک های سیمانی ،ورقه های سیمانی سقف،لوله های سیمانی و..............اشاره کرد.

1.واکنش سیلیکا –قلیایی(asr)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:سیمان،تخریب مصالح سیمانی،عوامل, ] [ 12:13 ] [ Mohsen ]

 بلوک سیلکس SILEX

در بیانی ساده ترکیب سیلیس ،آهک ،سیمان و افزودنی های دیگر تحت فشار و درجه حرارتی معین و طی فرایند شیمیایی کنترل شده محصولی را ایجاد می نماید که بتن سبک اتوکلاو شده (سیلکس)نامیده شده است.

تاریخچه

بلوک بتن سبک اتوکلاو شده حاصل تحقیق و مطالعه پژوهشگران سوئدی بوده که در اواخر سال 1924 به دنیا معرفی گردیده و به خاطر خواص بسیار مطلوب آن به سرعت در بقیه کشورها توسعه پیدا کرده است.

ویژگی های سیلکس  ........                                                                             


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:سیلکس,تاریخچه,خواص سیلکس, ] [ 10:31 ] [ Mohsen ]

خصوصیات ورقهای مشجر

این ورقها با استفاده از روش roll  out تولید میگردد.ضخامت تولید این ورق ها بین 1/2تا12 میلیمتر میباشد.از آنجاییکه نقش روی این ورق ها سبب شکست نور میشود شی پشت ورق ها به طور کامل و با وضوح دیده نمیشود،این ورق ها با توجه به طرحهای زیبا در رنگهای متنوع تولید ودارای ظاهری زیبا میباشند.کاربرد های اصلی این محصول در دربهای شیشه ای ،پارتیشن بندی داخل ساختمان ،استفاده در تراس ساختمان ها و سرویسهای بهداشتی میباشد.

[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:ورق مشجر,پلی کربنات,توضیح ,تولید,ویژگی, ] [ 11:26 ] [ Mohsen ]

 ورق های اکریلیک با نام تجاری پلکسی گلاس

1.از مهمترین ومحکمترین پلیمرهای شفاف میباشد که مقاومتی در حدود 5 برابر شیشه هم ضخامت خود را دارد و بر خلاف شیشه از خاصیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار است.

2.این ورقها را میتوان به عنوان عایق های صوتی و حرارتی نیز استفاده کرد زیرا تبادل بین این ورق ها و محیط تقریبا 10%از شیشه  کمتر است.

3.این ورق ها به دلیل ثبات رنگ و مقاومت در برابر عوامل جوی مان اشعه خورشید و عوامل شیمیایی مانند اسیدها وروغن ها و انواع پاک کننده های خانگی جایگزین مناسبی برای شیشه در صنعت و ساختمان میباشد.


ادامه مطلب
[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:ورق آکریلیک,پلسی گلاس,, ] [ 10:36 ] [ Mohsen ]

کاربرد ورقهای پلی کربنات در صنعت گلخانه

مقاومت بسیار بالای ورقهای پلی کربنات نسبت به روکشهای معمولی (پلی اتیلن فیلم)و همچنین وزن سبک انها باعث تقاضای روز افزون آن به عنوان پوششی مناسب در صنعت گلخانه گردیده است. خاصیت عایق بودن ورقهای پلی کربنات و تبادل حرارتی کم با محیط موجب  میشود در زمستان و تابستان انرژی کمتر مصرف شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

از دیگر مزیتهای استفاده از ورقهای پلی کربنات در صنعت گلخانه سازی این میباشد که دوام آنها بیش از ده سال بوده و این در حالی است که گلخانه هایی که با روکش پلی اتیلن فیلم پوشش داده شدهاند در اثر عوامل جوی مانند خورشید و باد وباران و برف و...آسیب میبینند و هر شش ماه یا یکسال نیاز به تعویض داردا که همین امر سبب اتلاف سرمایه،وقت و انرژی فراوان میگردد.

               

[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:پلی کربنات,ورق,گلخانه ,پوشش, ] [ 18:46 ] [ Mohsen ]

درمان افسردگی و کاهش استرس با آسمان مجازی و پنجره مجازی  

همانطور  که می دانید زندگی شهرتشینی و دور بودن از طبیعت تاثیرات مخربی در روحیه انسانها گذاشته و استرسهای ناشی از مشکلات اقتصادی وترافیک باعث افسردگی , عصبانیت و کاهش راندمان کاری در افراد شده است .

بنا به نظریه روانشناسان با استفاده از تصاویر نورانی و طبیعی از آسمان , شکوفه و برگ درختان  که آسمان مجازی نامیده می شود و نصب آن در خانه – محیط کار و فضاهای درمانی می توان این استرسها را به حداقل رسانید و افسردگی را بهبود بخشید

 

.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:15 ] [ Mohsen ]

 نام:پلی ونیل کلراید

نام تجاری:پی وی سی

پی وی سی یکی از اعضای خانواده  پلیمرها و کوپلیمرها است که تمام آنها دارای گروه مشترک ونیل می باشند.

پلی ونیل کلراید پلاستیکی با موارد استفاده نا محدود است . در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات پتروشیمی است.به طور عمومی بیشتر از 50%از پی وی سی  ساخت بشر در ساختمان سازی استفاده میشود.زیرا  پی وی سی ارزان بوده و به سادگی سرهم بندی میشود. در سالهای اخیر پی وی سی جایگزین مواد ساختمان سازی سنتی نظیر چوب سیمان و سفال در بسیاری از مناطق شده است با وجود ظهور یک ماده ایده ال در ساختمان سازی همچنان نگرانی در رابطه با هزینه پی وی سی برای محیط زیست طبیعی و سلامتی انسان وجود دارد . این پلیمر از لحاظ تولید، سرعت رشد خوبی را از خود نشان می­دهد. از دلایل مهم این امر، تنوع زیاد این پلیمر است.پی وی سی می­تواند به عنوان یک پلاستیک قوی وسفت بکار رود، یا با انواع نرم­کننده­ها آمیزه کاری شده ، پلاستیک انعطاف­پذیرتولید کند. در تولید کیسه­های خون که به وفور مورد استفاده قرار گرفته و جنبه حیاتی دارد، از همین پلیمر استفاده می­شوداز مزایای این پلیمر مقاومت خوب آن در مقابل چربیها ، روغنها و اسیدها و بازها می­باشد. همچنین خواص نارسایی الکتریکی خوبی دارد و در برابر شعله مقاوم است.به علاوه پی وی سی در مقابل آب، مقاومت خوبی دارد. بالاخره از مهمترین مزیتهای این پلیمر نسبت به سایر پلاستیک­ها، کیفیت بی­نظیر آن است که سبب می­شود به راحتی با انواع نرم­کننده­ها آمیخته گشته ، محصولات پلاستیکی از سخت­ترین شکل تا انعطاف پذیرترین شکل را تولید کند.

[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:PVCپی وی سی ,درباره,توضیح, ] [ 11:23 ] [ Mohsen ]

با توجه به خواص ویژه پلی کربنات از جمله مقاومت به ضربه ای بالا، مقاومت گرمایی ، شفافیت بالا، پایداری ابعادی ،خواص ویژه عایق حرارتی ، فرایند پذیری عالی ، بازیافت آسان ، نصب آسان ، سبب انتخاب در مصارف عمومی را فراهم نموده است.ورق های دو جداره در اشکال .....                                                                                                                


ادامه مطلب
[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:ورق پلی کربنات , خواص,دوجداره, ] [ 19:13 ] [ Mohsen ]

این نوع سقف کاذب از اتصال سازه های سپری کلیک با فواصل 30 در 30 ٬ 30 در 60 و یا 60 در 60 ایجاد می شود که می توان انواع تایلهای گچی ٬ پی وی سی PVC ( مناسب جهت نصب در سرویس ها و آشپزخانه ) ٬ آکوستیک ٬ فلزی ( گالوانیزه و یا آلومینیوم ) و یا انواع طلق را بصورت ترکیبی در آن بکار برد . سازه سقف کاذب شبکه ای از نبشی گالوانیزه ٬ سپری T3600 ٬ سپری T120 ٬ T60 و اتصالات آویز ( آویز فنری و یا مفتول گالوانیزه ) تشکیل می شود . از ویژگی های سقف کاذب شبکه ای ( سقف کاذب تایل ) می توان به سهولت در نصب ٬ دسترسی آسان به فضای بالای سقف کاذب و همچنین امکان تعویض تایل ها اشاره نمود .


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:41 ] [ Mohsen ]
[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:عکس,کناف,سقف, ] [ 10:11 ] [ Mohsen ]

تايل هاي سقفي در ابعاد ٦٠×٦٠ سانتيمتر و در دو نوع ساده (فاقد خواص صوتي )و آکوستيک ( داراي خواص صوتي ) توليد و عرضه مي گردند                       


ادامه مطلب
[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:تایل,انواع,خواص, ] [ 11:47 ] [ Mohsen ]

سیستم های ساخت و ساز خشک کناف با هدف کاهش ضایعات ساختمانی و استفاده بهینه از منابع طبیعی، ارتقاء کیفیت ساختمان سازی، صرفه جویی در زمان و هزینه های ساخت و ساز، تامین ایمنی بناها در برابر زلزله و بهینه سازی مصرف انرژی طراحی و تولید شده اند                                                      

ساختار کلی این سیستم ها شامل صفحات روکش دار گچی .........                                                                                       .


ادامه مطلب
[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:کناف,ساختار,مزایا, ] [ 11:30 ] [ Mohsen ]

[ یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:عکس,پلکسی,تزیین ساختمان, ] [ 11:37 ] [ Mohsen ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



403 forbidden