Dekorsazanebartar
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Dekorsazanebartar و آدرس dekorsazanebartar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:باکس pvc,عکس,تصویر باکس, ] [ 9:17 ] [ Mohsen ]

 

ساختمانی که دود میخورد!!!!!!!!!!!متعجب

نمای خارجی یک ساختمان جراحی در مکزیکوسیتی توانایی واکنش به دود را با شکستن آن به مواد کوچکتر وایمن تر دارد.

این شرکت آلمانی این نمای خارجی را برای بیمارستان عمومی "دکتر مانوئل گونزالز "ساخته است. طراحان با استفاده از کاشی هایی به نام prosolve370eنمای  ساختمان مزبور را ساخته اند.این کاشی ها حاوی دی اکسید تیتانیوم هستند که در ساخت کرم ضد آفتاب

به کار میرود.هنگامی که نور خورشید به کاشی های ساختمان برخورد میکند،دود نسبت به این ماده واکنش نشان داده و این واکنش موجب شکستن آلاینده ها و تبدیل به موادی مانند نیترات کلسیم ،دی اکسید کربن وآب میشود که کمتر سمی هستند.کاشی های انحنا دار با بافت باز به گسترش این واکنش ها در سطح 27 هزار فوت مربعی کمک میکنند.انتظار میرود این سازه که در ماه آوریل افتتاح شده به شکستن دود با همین کیفیت در آینده ادامه دهد طرح این نما با الهام از اشکال طبیعی وبظاهر آن به مرجان ها شباهت دارد.به گفته طراحان ،اختمان آنها اثر دود تقریبا هزار وسیله نقلیه را که روزانه از مقابل آن عبور کرده خنثی میکند.این سازه همچنین به کنترل آب و هوایی و فیلتراسیون نور کمک کرده و هزینه های ساختمان را کاهش میدهد....

 

 

[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:تازه ها,ساختمان,دود,, ] [ 16:32 ] [ Mohsen ]

درخت روشنایی

با استفاده از انواع ورقه های  ال ای دی و سیستم نوین جذب سلول های خورشیدی میتوان بیشترین بهره را از انرژی های پاک و تجدید پذیر برده و از مصرف بی رویه انرژی در صنعت ساختمان جهان جلوگیری کرد یکی از طراحان بزرگ جهان جلوگیری کرد یکی از طراحان بزرگ جهان با ترکیب ورقه های ال ای دی و پنل های خورشیدی براق موفق به طراحی و ساخت درخت های روشنایی شده که با جذب سلول های خورشیدی ،روشنایی و نور طبیعی و پاک را به فضای مورد نظر انتقال داد.این درخت های سبز میتوانند بهترین گزینه برای سیستم های روشنایی خیابان های شهر باشند تا علاوه بر جلوگیری از انتشار گازهای سمی و زائد به پخش گسترده یکسان روشنایی در محوطه کمک کنند.

[ دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, ] [ 16:22 ] [ Mohsen ]

رستوران بازیگوش

رستوران پراگ توسط گروه معماری و طراحی هلندی Tjepو در فضایی کاملا متفاوت طراحی و اجرا شده است.این رستوران دارای امکانات مناسبی برای کودکان میباشدو معماری داخلی آن با توجه به این گروه سنی طراحی شده است. میزهای پذیرایی در رستوران پراگ شبیه اتوبوس است و به نوعی نمایشگر یک اسباب بازی بزرگ است.این رستوران در نزدیکی شهر آمستردام واقع شده است. این فضا توسط یک سقف با الگو برداری از کلبه های روستایی هلند و متشکل از تیرهای چوبی عظیم پوشیده شده است .در داخل این فضا سعی شده تا یک جهان بازیگوش به نمایش در آید.مبلمان منحصر به فرد،اتوبوس،پنجره های دایره ای رنگی و پارتیشن های متفاوت ،ابزارهای طراحی داخلی در این رستوران است.

[ شنبه 6 مهر 1392برچسب:, ] [ 9:35 ] [ Mohsen ]

مواد اولیه شیشه دوجداره

مواد اولیه اصلی شیشه دو جداره شامل موارد زیر میباشد:

1.شیشه جام در انواع مختلف که از منابع داخلی و خارجی تهیه میگردد.

2.اسپیسر ،مواد جاذب رطوبت،بوتیل،چسب دو جزیی پلی سولفاید و هاردنر.3.گاز آرگون

شیشه دوجداره

اختراع شیشه دو جداره بی شک یکی از مهمترین تحولات صنعت ساختمان بوده است.استفاده بهتر از نور خورشید و همزمان با آن کنترل کامل نور گرما،صدا از مزیت های اصلی این نوع شیشه است.

در هوای سرد تعرق در سطح شیشه ها در داخل ساختمان ،علاوه بر کاهش وضوح دید آسیب ها و خسارات جدی به مصالح ساختمانی اطراف پنجره ها وارد آورده و سبب کاهش رطوبت موجود در داخل ساختمان نیز میگردد.

استفاده از شیشه دو جداره سبب کاهش بروز این پدیده میگرددو به طبع آن پیشگیری از رطوبت زدگی و پوسیدگی اطراف پنجره ها میشودشیشه های دو جداره با کنترل جریان انرژی اتلاف انرژی بین داخل و خارج ساختمان را تا 50%کاهش میدهد.

شیشه نشکن یا سکوریت

شیشه های سکوریت با اعمال شوک حرارتی بر شیشه تهیه میشوندو در مقایسه با شیشه های معمولی با مشخصات یکسان در مقابل بارهای مکانیکی،ضربه و تنش های حرارتی تا پنج برابر مقاوم تر می باشند.

[ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:شیشه نشکن,سکوریت,پنجره دوجداره,ساختار, ] [ 17:40 ] [ Mohsen ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



403 forbidden